• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Jak na socky

rady, tipy a triky pro správce sociálních sítí

  • Domů
  • Tipy
  • Články
  • Online kurzy
  • Další zdroje
  • Spolupráce
  • Kontakt

#111: Jak Facebook počítá odpovědní dobu?

21.4.2018 by KlaPi

#111: Jak Facebook počítá odpovědní dobu?

Facebook před pár lety začal více tlačit na rychlost odpovídání na otázky zákazníků – zavedl tu, pro některé správce stránek otravnou, zelenou ikonku, která ukazuje, že stránka dobře reaguje na zprávy.

Co všechno ale Facebook počítá, jak tohoto odznáčku dosáhnout?

  • Pro získání odznáčku musíte za posledních 7 dní zodpovědět alespoň 90 % zpráv, a to do 15 minut.
  • Počítají se jen zprávy. Nemusíte odpovídat na všechny komentáře, abyste si tuhle ikonku udrželi.
  • Počítá se první odpověď v konverzaci. Stačí tedy, když rychle zareagujete na prvotní zprávu člověka s tím, že zjistíte podrobnosti, a pak už si můžete dát na čas, než mu přinesete další informace.
  • Resetuje se po 24 hodinách mlčení. Pokud ani vy, ani zákazník 24 hodin nic nenapíšete, a poté se ozve zákazník znovu, počítá se odpovědní doba opět od nuly.
  • Nezapočítávají se automatické odpovědi. Máte-li na stránce zapnuté automatické odpovědi na zprávy, nepočítají se jako první odpověď v konverzaci.

Více o odznáčku a response time píše Facebook tady a tady.

Kategorie:Tipy Štítky:community management, Facebook

Before Footer

Hledáte něco konkrétního?

Archivy

  • Únor 2021 (1)
  • Leden 2021 (1)
  • Prosinec 2020 (1)
  • Srpen 2020 (1)
  • Červenec 2020 (1)
  • Duben 2020 (1)
  • Leden 2020 (1)
  • Říjen 2019 (1)
  • Září 2019 (1)
  • Červenec 2019 (1)
  • Červen 2019 (1)
  • Květen 2019 (1)
  • Březen 2019 (1)
  • Únor 2019 (1)
  • Leden 2019 (2)
  • Prosinec 2018 (31)
  • Listopad 2018 (30)
  • Říjen 2018 (31)
  • Září 2018 (30)
  • Srpen 2018 (31)
  • Červenec 2018 (31)
  • Červen 2018 (30)
  • Květen 2018 (31)
  • Duben 2018 (30)
  • Březen 2018 (31)
  • Únor 2018 (28)
  • Leden 2018 (31)
  • Prosinec 2017 (1)
  • Listopad 2017 (1)

Jak na…

algoritmus (12) bezpečnost (22) business manager (7) community management (16) Daisie (1) Facebook (253) Google+ (1) Instagram (87) kreativa (81) LinkedIn (13) Messenger (5) nastavení (84) novinky (91) používání (4) reklamy (66) Skupiny (2) Snapchat (3) soutěže (5) Twitter (29) vyhodnocení (29) WhatsApp (2) YouTube (20)

Footer

Provozovatelem tohoto webu je:
Více než agentura, s. r. o.
Mrázkova 599/20, Praha 14 – Černý Most
IČ: 06816185

 

© KlaPi, 2017-2021

Copyright © 2022 · Wellness Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in