• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Jak na socky

rady, tipy a triky pro správce sociálních sítí

  • Domů
  • Tipy
  • Články
  • Online kurzy
  • Další zdroje
  • Spolupráce
  • Kontakt

#22: Opravdu vlastníte svou stránku?

22.1.2018 by KlaPi

#22: Opravdu vlastníte svou stránku?

Už jsme probrali, co je to Business Manager a k čemu je dobrý, tak si teď pojďme vyjasnit, jak se to má s vlastnictvím stránky.

Vlastníkem stránky nemůže být uživatel. Možnost vlastnictví má pouze Business Manager.

Uživatel může mít některou z rolí – může být správcem (adminem), editorem, moderátorem, inzerentem nebo analytikem. Spravujete-li stránku bez Business Manageru, jste maximálně jejím správcem, ale nikoli vlastníkem.

Jak se stát vlastníkem stránky?

Vlastníkem stránky se stáváte, když stránku přidáte do Business Manageru. V nastavení máte při přidávání stránky totiž tyto dvě možnosti:

Kliknutím na tu první možnost se tedy váš Business Manager stane vlastníkem stránky.

Pokud ale stránka není vaše a pouze na ní spolupracujete (jste agentura, externí dodavatel apod.), nevolte v Business Manageru tuto možnost, ale až tu druhou – Požádat o přístup ke stránce. Tak pouze požádáte o přidání přístupu ke stránce, která již patří někomu jinému.

Velice častou chybou bývá, že se člověk, který si čerstvě založil Business Manager a je vyzván k napojení první stránky, pokouší přidat právě stránku, k níž má mít jen přístup a ne vlastnická práva. Pokud je tato stránka již vlastněna jiným Business Managerem, Facebook toto nepovolí a vyskočí vám chyba. V této situaci si nejprve založte jinou stránku, kterou nastavíte jako primární (může být klidně neveřejná), a teprve poté připojte stránku klienta pomocí tlačítka Požádat o přístup ke stránce.

Protože si tyto dvě možnosti mnoho lidí plete, je spousta stránek klientů, jejichž vlastníky jsou doopravdy agentury a podobně. Proto radím, zkontrolujte si, kdo je vlastníkem vaší stránky, a není-li to váš Business Manager, zjednejte co nejrychleji nápravu.

Kategorie:Tipy Štítky:bezpečnost, Facebook, nastavení

Before Footer

Hledáte něco konkrétního?

Archivy

  • Únor 2021 (1)
  • Leden 2021 (1)
  • Prosinec 2020 (1)
  • Srpen 2020 (1)
  • Červenec 2020 (1)
  • Duben 2020 (1)
  • Leden 2020 (1)
  • Říjen 2019 (1)
  • Září 2019 (1)
  • Červenec 2019 (1)
  • Červen 2019 (1)
  • Květen 2019 (1)
  • Březen 2019 (1)
  • Únor 2019 (1)
  • Leden 2019 (2)
  • Prosinec 2018 (31)
  • Listopad 2018 (30)
  • Říjen 2018 (31)
  • Září 2018 (30)
  • Srpen 2018 (31)
  • Červenec 2018 (31)
  • Červen 2018 (30)
  • Květen 2018 (31)
  • Duben 2018 (30)
  • Březen 2018 (31)
  • Únor 2018 (28)
  • Leden 2018 (31)
  • Prosinec 2017 (1)
  • Listopad 2017 (1)

Jak na…

algoritmus (12) bezpečnost (22) business manager (7) community management (16) Daisie (1) Facebook (253) Google+ (1) Instagram (87) kreativa (81) LinkedIn (13) Messenger (5) nastavení (84) novinky (91) používání (4) reklamy (66) Skupiny (2) Snapchat (3) soutěže (5) Twitter (29) vyhodnocení (29) WhatsApp (2) YouTube (20)

Footer

Provozovatelem tohoto webu je:
Více než agentura, s. r. o.
Mrázkova 599/20, Praha 14 – Černý Most
IČ: 06816185

 

© KlaPi, 2017-2021

Copyright © 2021 · Wellness Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in