
Tenhle tip je zajímavý nejen pro správce stránek a pro ty, kdo nastavují reklamy na Facebooku, ale pro všechny uživatele. Víte, co všechno o vás Facebook ví, nebo co si myslí, že o vás ví?
Na této stránce najdete vypsané zájmy, přes které je na vás na Facebooku možné cílit.
Doporučuju si to projít, hezky si přitom uvědomíte, jaké všechny informace o vás jako uživateli Facebook má, a nebo naopak přes jaké typy zájmů cílit moc nemá smysl, protože jsou hodně nepřesné.
A pokud to chcete dohnat ještě trochu dál, jste trochu masochisti a chcete si udělat drobný experiment, můžete zkusit všechny tyhle zájmy smazat, jako to udělal Daniel Dočekal. Uvidíte pak, co o vás za jak dlouho je schopen Facebook zjistit.
Ohledně výše uvedeného článku bych jen dodala, že bych rovnou netvrdila, že cílení přes zájmy je kompletně mimo, přece jen toto, co Daniel Dočekal udělal, je hodně extrémní chování, které žádný řadový uživatel neudělá. Pokud se podíváte na své předvolby reklam, patrně uvidíte, že spousta toho docela sedí 😉 Tudíž cílení přes zájmy rozhodně nezatracuji.