• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Jak na socky

rady, tipy a triky pro správce sociálních sítí

  • Domů
  • Tipy
  • Články
  • Online kurzy
  • Další zdroje
  • Spolupráce
  • Kontakt

#26: Zákazníci očekávají odpověď do 24 hodin

26.1.2018 by KlaPi

#26: Zákazníci očekávají odpověď do 24 hodin

O tom, že sociální sítě jsou kanál pro customer care, jsme se už bavili. Dneska to trochu rozvineme a budeme se bavit o tzv. response time, tedy času, za jaký byste měli zákazníkům na sociálních sítích odpovědět.

V roce 2016 provedly firmy Altitude a Spider Marketing výzkum uživatelských očekávání a trendů v péči o zákazníky. Odpovědi sbírali od Brazilců, Francouzů a Španělů – proto o něm tady mluvím, protože přece jen tyto cílovky jsou našemu trhu blíže než třeba data z amerického trhu, který mám dojem, že je o dost jinde než my.

Z výzkumu vyplynulo, že na sociálních sítích přes 80 % lidí očekává odpověď na svůj komentář do 24 hodin:

Jak je vidět z grafu, cca 20 % lidí očekává odpověď okamžitě či během pár minut, okolo 30 % do hodiny (celý výzkum si můžete stáhnout zde). A to ještě podotýkám, že jde o 2 roky stará data a tlak na rychlost se přitom stále zvyšuje.

Proto není radno sociální sítě v tomhle směru podceňovat. „Socky“ prostě nikdy nespí a je skutečně potřeba, aby se jim někdo denně věnoval a problémy zákazníků řešil.

Kategorie:Tipy Štítky:community management, Facebook, Twitter

Before Footer

Hledáte něco konkrétního?

Archivy

  • Únor 2021 (1)
  • Leden 2021 (1)
  • Prosinec 2020 (1)
  • Srpen 2020 (1)
  • Červenec 2020 (1)
  • Duben 2020 (1)
  • Leden 2020 (1)
  • Říjen 2019 (1)
  • Září 2019 (1)
  • Červenec 2019 (1)
  • Červen 2019 (1)
  • Květen 2019 (1)
  • Březen 2019 (1)
  • Únor 2019 (1)
  • Leden 2019 (2)
  • Prosinec 2018 (31)
  • Listopad 2018 (30)
  • Říjen 2018 (31)
  • Září 2018 (30)
  • Srpen 2018 (31)
  • Červenec 2018 (31)
  • Červen 2018 (30)
  • Květen 2018 (31)
  • Duben 2018 (30)
  • Březen 2018 (31)
  • Únor 2018 (28)
  • Leden 2018 (31)
  • Prosinec 2017 (1)
  • Listopad 2017 (1)

Jak na…

algoritmus (12) bezpečnost (22) business manager (7) community management (16) Daisie (1) Facebook (253) Google+ (1) Instagram (87) kreativa (81) LinkedIn (13) Messenger (5) nastavení (84) novinky (91) používání (4) reklamy (66) Skupiny (2) Snapchat (3) soutěže (5) Twitter (29) vyhodnocení (29) WhatsApp (2) YouTube (20)

Footer

Provozovatelem tohoto webu je:
Více než agentura, s. r. o.
Mrázkova 599/20, Praha 14 – Černý Most
IČ: 06816185

 

© KlaPi, 2017-2021

Copyright © 2021 · Wellness Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in