• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Jak na socky

rady, tipy a triky pro správce sociálních sítí

  • Domů
  • Tipy
  • Články
  • Online kurzy
  • Další zdroje
  • Spolupráce
  • Kontakt

#269: Více informací o metrikách Míra odezvy a Doba odezvy

26.9.2018 by KlaPi

#269: Více informací o metrikách Míra odezvy a Doba odezvy

Facebook začal lépe vysvětlovat, jak počítá důležité metriky týkající se odezvy na zprávy. V sekci Nápovědy přibyly docela zajímavé informace, které říkají:

Zpráva se do celkové míry odezvy vaší stránky započítává v případě, že je to první zpráva, kterou vaší stránce daný člověk poslal potom, co ani jeden z vás neposlal žádnou zprávu po dobu minimálně 24 hodin.

Celková míra odezvy vaší stránky vychází ze zpráv přijatých během třiceti dní před přijetím poslední zprávy započítané do míry odezvy.

Pokud je například 6. září a poslední započítaná zpráva byla přijata 30. srpna, počítá se míra odezvy vaší stránky ze zpráv přijatých od 1. do 30. srpna.

Pokud vaší stránce v tomto období přišlo méně než deset zpráv, vypočítá se míra odezvy vaší stránky z deseti posledních přijatých zpráv. Pokud vaší stránce přišlo celkem méně než deset zpráv, vypočítá se ze všech přijatých zpráv.

Víceméně to samé pak platí i pro metriku Doba odezvy:

Zpráva se do doby odezvy započítává v případě, že je to první zpráva, kterou vaší stránce daný člověk poslal potom, co ani jeden z vás neposlal žádnou zprávu po dobu minimálně 24 hodin.

Doba odezvy vaší stránky představuje průměr 90 % nejrychlejších dob odezvy na zprávy přijaté během třiceti dní před přijetím poslední zprávy započítané do míry odezvy.

Pokud je například 6. září a poslední započítaná zpráva byl přijata 30. srpna, počítá se doba odezvy vaší stránky ze zpráv přijatých od 1. do 30. srpna.

Pokud vaší stránce v tomto období přišlo méně než deset zpráv, vypočítá se vaše doba odezvy z posledních deseti přijatých zpráv. Pokud vaší stránce přišlo celkem méně než deset zpráv, vypočítá se ze všech přijatých zpráv. 

Formulace je sice trochu krkolomná, ale díky vysvětlení na příkladu přece jen poměrně srozumitelná. Znamená vlastně, že máte-li na stránce hodně málo soukromých zpráv, musíte si dávat o to větší pozor, protože se vám budou tyto metriky vypočítávat z posledních 10 zpráv, i když přišly třeba před několika měsíci. Dobré je také vědět, že Facebook počítá první odpověď a poté další až pokud jste si déle jak 24 hodin nepovídali.

Kategorie:Tipy Štítky:Facebook, vyhodnocení

Before Footer

Hledáte něco konkrétního?

Archivy

  • Únor 2021 (1)
  • Leden 2021 (1)
  • Prosinec 2020 (1)
  • Srpen 2020 (1)
  • Červenec 2020 (1)
  • Duben 2020 (1)
  • Leden 2020 (1)
  • Říjen 2019 (1)
  • Září 2019 (1)
  • Červenec 2019 (1)
  • Červen 2019 (1)
  • Květen 2019 (1)
  • Březen 2019 (1)
  • Únor 2019 (1)
  • Leden 2019 (2)
  • Prosinec 2018 (31)
  • Listopad 2018 (30)
  • Říjen 2018 (31)
  • Září 2018 (30)
  • Srpen 2018 (31)
  • Červenec 2018 (31)
  • Červen 2018 (30)
  • Květen 2018 (31)
  • Duben 2018 (30)
  • Březen 2018 (31)
  • Únor 2018 (28)
  • Leden 2018 (31)
  • Prosinec 2017 (1)
  • Listopad 2017 (1)

Jak na…

algoritmus (12) bezpečnost (22) business manager (7) community management (16) Daisie (1) Facebook (253) Google+ (1) Instagram (87) kreativa (81) LinkedIn (13) Messenger (5) nastavení (84) novinky (91) používání (4) reklamy (66) Skupiny (2) Snapchat (3) soutěže (5) Twitter (29) vyhodnocení (29) WhatsApp (2) YouTube (20)

Footer

Provozovatelem tohoto webu je:
Více než agentura, s. r. o.
Mrázkova 599/20, Praha 14 – Černý Most
IČ: 06816185

 

© KlaPi, 2017-2021

Copyright © 2022 · Wellness Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in