• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Jak na socky

rady, tipy a triky pro správce sociálních sítí

  • Domů
  • Tipy
  • Články
  • Online kurzy
  • Další zdroje
  • Spolupráce
  • Kontakt

#47: Community mananger by měl vědět všechno

16.2.2018 by KlaPi

#47:  Community mananger by měl vědět všechno

Máte ve firmě community managera, tedy člověka, který odpovídá lidem na komentáře a dotazy na sociálních sítích? Případně ho máte najatého externě?

Community manager by měl být jeden z nejinformovanějších lidí ve firmě.

Komunikujte s ním, dávejte mu všechny informace – že se chystá kampaň, že máte krátkodobou akci, ale nezapomínejte ani na ty ne zrovna pozitivní informace – že nastal výpadek ve výrobě, že se v obchodech ocitla vadná šarže, cokoliv. Community manager musí být připraven na všechno a není nic horšího, než když se o nějakém průšvihu nebo třeba akci dozvídá, až když na něj ve zprávě křičí naštvaný zákazník.

Na sociálních sítích je nejdůležitější rychle reagovat, a to platí zvlášť když jde o nespokojené zákazníky. Když se někdo ptá na stav skladu, je ještě přijatelné napsat mu, že to zjistíte u kolegů a brzy se mu ozvete. Pokud je ale zákazník naštvaný, nemůžete mu napsat „ježiš pardon, já ani nevím, že nějakou takovou kampaň máme, vydržte a zeptám se kolegů, co teda mám teď dělat“. Tím ho jenom vytočíte ještě víc.

K externím community managerům dodám ještě jedno – propojte je co nejvíce do firmy, dejte jim kontakty na všechna oddělení, celé firmě je představte, ať všichni počítají s tím, že se jim může community manager ozvat. Pokud má za vás někdo reagovat na sociálních sítích, určitě není dobré, aby měl jen jednu kontaktní osobu. Zvlášť když mu daná osoba třeba jaksi zapomene napsat, že zrovna jede na dovolenou.

Kategorie:Tipy Štítky:community management, Facebook, Instagram, Twitter

Before Footer

Hledáte něco konkrétního?

Archivy

  • Únor 2021 (1)
  • Leden 2021 (1)
  • Prosinec 2020 (1)
  • Srpen 2020 (1)
  • Červenec 2020 (1)
  • Duben 2020 (1)
  • Leden 2020 (1)
  • Říjen 2019 (1)
  • Září 2019 (1)
  • Červenec 2019 (1)
  • Červen 2019 (1)
  • Květen 2019 (1)
  • Březen 2019 (1)
  • Únor 2019 (1)
  • Leden 2019 (2)
  • Prosinec 2018 (31)
  • Listopad 2018 (30)
  • Říjen 2018 (31)
  • Září 2018 (30)
  • Srpen 2018 (31)
  • Červenec 2018 (31)
  • Červen 2018 (30)
  • Květen 2018 (31)
  • Duben 2018 (30)
  • Březen 2018 (31)
  • Únor 2018 (28)
  • Leden 2018 (31)
  • Prosinec 2017 (1)
  • Listopad 2017 (1)

Jak na…

algoritmus (12) bezpečnost (22) business manager (7) community management (16) Daisie (1) Facebook (253) Google+ (1) Instagram (87) kreativa (81) LinkedIn (13) Messenger (5) nastavení (84) novinky (91) používání (4) reklamy (66) Skupiny (2) Snapchat (3) soutěže (5) Twitter (29) vyhodnocení (29) WhatsApp (2) YouTube (20)

Footer

Provozovatelem tohoto webu je:
Více než agentura, s. r. o.
Mrázkova 599/20, Praha 14 – Černý Most
IČ: 06816185

 

© KlaPi, 2017-2021

Copyright © 2021 · Wellness Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in