• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Jak na socky

rady, tipy a triky pro správce sociálních sítí

  • Domů
  • Tipy
  • Články
  • Online kurzy
  • Další zdroje
  • Spolupráce
  • Kontakt

#53: Nepoužívejte automatické umístění reklamy

22.2.2018 by KlaPi

#53: Nepoužívejte automatické umístění reklamy

Pokud jste už někdy nastavovali kampaň na Facebooku, asi znáte tento screenshot:

Facebook zde doporučuje, abyste ho nechali, aby sám určoval, kde se vaše reklama bude doručovat. Prý že abyste měli lepší výsledky. Hm.

Podle mě je tohle „chytrý“ tah, jak z vás vytáhnout peníze.

Zaprvé, nemyslím si, že byste měli ukazovat svou reklamu na Instagramu, pokud Instagram nemáte – v případě, že se vám pod příspěvkem semele nějaká diskuze, nebudete mít jak zasáhnout, protože účet nemáte.

A zadruhé, to, že si Facebook myslí, že něco funguje, ještě neznamená, že to doopravdy funguje. Například pokud cílíte na prokliky na web a necháte kampaň puštěnou automaticky, Facebook ji bude zobrazovat i v Audience Network, tedy třeba v mobilních aplikacích. A tam se často stává, že člověk na reklamu na malém displeji hamtne omylem, proklikne se a hned stránku zavře. Facebook si ale píše, že splněno, že člověk kliknul, a začne tam tedy reklamu zobrazovat více, protože to přece nese výsledky. Jenže vám to žádné výsledky nenese – vždyť lidé web okamžitě opouštějí, protože klikli omylem. Dalším příkladem mohou být videoreklamy zobrazované v Instant Articles – Facebook je tam zhusta ukazuje, protože mu přijde, že na ně lidé koukají. Oni ale jen čtou článek, který je okolo reklamy, a videu vůbec nevěnují pozornost.

Proto si radši vždycky ručně naklikejte, kde dává nebo nedává smysl reklamu zobrazovat. Budete tak mít jistotu, že Facebook nevyhazuje vaše peníze z okna.

Kategorie:Tipy Štítky:Facebook, Instagram, reklamy

Before Footer

Hledáte něco konkrétního?

Archivy

  • Únor 2021 (1)
  • Leden 2021 (1)
  • Prosinec 2020 (1)
  • Srpen 2020 (1)
  • Červenec 2020 (1)
  • Duben 2020 (1)
  • Leden 2020 (1)
  • Říjen 2019 (1)
  • Září 2019 (1)
  • Červenec 2019 (1)
  • Červen 2019 (1)
  • Květen 2019 (1)
  • Březen 2019 (1)
  • Únor 2019 (1)
  • Leden 2019 (2)
  • Prosinec 2018 (31)
  • Listopad 2018 (30)
  • Říjen 2018 (31)
  • Září 2018 (30)
  • Srpen 2018 (31)
  • Červenec 2018 (31)
  • Červen 2018 (30)
  • Květen 2018 (31)
  • Duben 2018 (30)
  • Březen 2018 (31)
  • Únor 2018 (28)
  • Leden 2018 (31)
  • Prosinec 2017 (1)
  • Listopad 2017 (1)

Jak na…

algoritmus (12) bezpečnost (22) business manager (7) community management (16) Daisie (1) Facebook (253) Google+ (1) Instagram (87) kreativa (81) LinkedIn (13) Messenger (5) nastavení (84) novinky (91) používání (4) reklamy (66) Skupiny (2) Snapchat (3) soutěže (5) Twitter (29) vyhodnocení (29) WhatsApp (2) YouTube (20)

Footer

Provozovatelem tohoto webu je:
Více než agentura, s. r. o.
Mrázkova 599/20, Praha 14 – Černý Most
IČ: 06816185

 

© KlaPi, 2017-2021

Copyright © 2021 · Wellness Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in