
Sekce s informacemi o stránce má i oddíl věnovaný členům týmu. Pokud vaše stránka stojí hodně na vašem osobním brandu (například jste-li podnikatel, majitel e-shopu, blogger/influencer a podobně), můžete se do této sekce přidat.

Tím vlastně na stránce vytvoříte prolink na svůj osobní profil, kde se bude informace také zobrazovat.

Další z možných využití této funkce je třeba v případě, že máte tým péče o zákazníky, který se věnuje odpovídání na komentáře a zprávy zákazníků, a podepisuje se do zpráv jmény – můžete je zde mít přidané, takže zákazníci příště budou vědět, že píše-li jim zrovna Martina, je to ta pěkná blondýnka a podobně 🙂
Ano, je to drobnost, ale může vám například pomoci vaši značku trochu zlidštit, zvlášť pokud jste víceméně one (wo)man show. Pro korporáty to asi úplně nebude 😉