• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Jak na socky

rady, tipy a triky pro správce sociálních sítí

  • Domů
  • Tipy
  • Články
  • Online kurzy
  • Další zdroje
  • Spolupráce
  • Kontakt

#76: Jaký je rozdíl mezi sledujícími a fanoušky?

17.3.2018 by KlaPi

#76: Jaký je rozdíl mezi sledujícími a fanoušky?

Když se podíváte do přehledů u vaší stránky na Facebooku, uvidíte tam dvě záložky – Sledující a To se mi líbí. Stejně tak i na libovolné facebookové stránce vidíte pod počtem fanoušků i počet sledujících:

Jak vidíte, tato čísla se třeba právě u stránky Jak na socky docela dost liší. Jaký je tedy mezi nimi rozdíl?

Vejdete-li na facebookovou stránku, se kterou doposud v žádném vztahu nejste, uvidíte přímo pod úvodní fotkou stránky tato tlačítka:

To se mi líbí

Kliknete-li na první tlačítko s palcem nahoru a textem „To se mi líbí“, stanete se tzv. fanouškem stránky.

Vyjadřujete tak veřejně, že se vám stránka líbí – pokud na ni vstoupí vaši přátelé, uvidí vaši fotku a jméno, že se vám toto líbí. Zároveň se jim také může ukázat v jejich feedu příspěvek o tom, že jste se stali fanoušky stránky.

Správce stránky na vás jako na fanoušky také může cílit reklamu.

Zároveň s kliknutím na toto tlačítko vám zmodrá i vedlejší tlačítko Sledovat. To znamená, že odebíráte příspěvky stránky. Kliknutím na něj můžete ale sledování příspěvků upravit. Můžete tedy být fanouškem stránky, ale neodebírat její příspěvky.

To se hodí třeba v případě, řekněme, že si vaše žena založí nehtové studio. Vy ji chcete podpořit, tak se stanete fanouškem její stránky. Ale protože jste chlap a nechcete mít celý feed Facebooku zaspamovaný jejími nehtovými výtvory, přestanete příspěvky sledovat.

Sledovat

Sledování je o něco anonymnější varianta.

Pokud kliknete jen na Sledovat a ne na To se mi líbí, správci stránky sice přijde notifikace, že jste jeho stránku začali sledovat, ale nemůže na vás cílit kampaně, protože nejste mezi fanoušky.

Vaši přátelé na stránce neuvidí, že ji sledujete, a stejně tak mám dojem, že se jim ani ve feedu nezobrazí, že jste stránku začali sledovat.

Co to znamená pro správce?

Jste-li tedy správce stránky, jsou pro vás zajímavá obě čísla – na fanoušky můžete cílit reklamu, a sledující vám ukazují, kolik lidí má skutečně zájem o váš obsah. U některých stránek bývá lidí, kteří sledují obsah, méně než fanoušků, takže je dobré hlavně sledovat rozdíl mezi těmito dvěma čísly, který vám může ukázat, zda jste schopni svým fanouškům ukazovat obsah, který je zajímá, nebo zda vás spíše přestávají sledovat.

Kategorie:Tipy Štítky:Facebook, vyhodnocení

Before Footer

Hledáte něco konkrétního?

Archivy

  • Únor 2021 (1)
  • Leden 2021 (1)
  • Prosinec 2020 (1)
  • Srpen 2020 (1)
  • Červenec 2020 (1)
  • Duben 2020 (1)
  • Leden 2020 (1)
  • Říjen 2019 (1)
  • Září 2019 (1)
  • Červenec 2019 (1)
  • Červen 2019 (1)
  • Květen 2019 (1)
  • Březen 2019 (1)
  • Únor 2019 (1)
  • Leden 2019 (2)
  • Prosinec 2018 (31)
  • Listopad 2018 (30)
  • Říjen 2018 (31)
  • Září 2018 (30)
  • Srpen 2018 (31)
  • Červenec 2018 (31)
  • Červen 2018 (30)
  • Květen 2018 (31)
  • Duben 2018 (30)
  • Březen 2018 (31)
  • Únor 2018 (28)
  • Leden 2018 (31)
  • Prosinec 2017 (1)
  • Listopad 2017 (1)

Jak na…

algoritmus (12) bezpečnost (22) business manager (7) community management (16) Daisie (1) Facebook (253) Google+ (1) Instagram (87) kreativa (81) LinkedIn (13) Messenger (5) nastavení (84) novinky (91) používání (4) reklamy (66) Skupiny (2) Snapchat (3) soutěže (5) Twitter (29) vyhodnocení (29) WhatsApp (2) YouTube (20)

Footer

Provozovatelem tohoto webu je:
Více než agentura, s. r. o.
Mrázkova 599/20, Praha 14 – Černý Most
IČ: 06816185

 

© KlaPi, 2017-2021

Copyright © 2021 · Wellness Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in